activiteiten 2017-2018

Seizoen 2017-2018

Er zijn voor het komend seizoen twee gezamenlijke maaltijden gepland:
– op 13 oktober een “Prutjesbuffet”
Ongeveer 30 aanwezigen lieten zich de diverse ‘prutjes’ goed smaken!
– op 19 januari een stamppotbuffet
beide in de leerkamer. Komt allen!

De seniorenkerstviering is op woensdag 13 december.

Kerkenpad Oost-Groningen:

Zaterdag 2 juni organiseren negentien kerken en een toren in de gemeenten Oldambt, Westerwolde, Pekela en Midden-Groningen het Kerkenpad Oost-Groningen. Tijdens het kerkenpad openen de kerken hun deuren voor het publiek, zodat de gebouwen niet alleen van buiten, maar ook van binnen bewonderd kunnen worden. De deelnemende kerken, waaronder de kerk van Noordbroek, variëren sterk wat betreft architectuur en hebben allemaal zo hun eigen bezienswaardigheden, waar vrijwilligers graag meer over vertellen! Een aantal deelnemers organiseert bovendien extra activiteiten, zoals een boekenmarkt en een tentoonstelling. Belangstellenden zijn op 2 juni van 10.00 – 16.00 uur van harte welkom!
Zie: www.kerkenpadoostgroningen.nl

We hebben geconstateerd dat de inloopmiddagen in de zomer opnieuw goed bezocht zijn. Ze zijn ook erg gezellig en verrassend waar het gaat om ieders inbreng. Die houden we er in. Ze zijn gepland op:
– 30 mei,
– 27 juni en
– 8 augustus
De middag van 27 juni is verplaatst naar donderdagmiddag 28 juni. Jacobine Gelderloos die met veel mensen uit de gemeente contact heeft gehad en bij veel activiteiten aanwezig was zal dan komen vertellen over het proefschrift dat zij heeft geschreven en waarop ze in september hoopt te promoveren.