startweekend 17-18 september 2016

Startweekend 2016-2017 ‘Deel je leven!’

Flyer startweekend 2016 voorzijde

Onderstaand de voorbereiding en het programma.

Een verslag met foto’s treft u op deze pagina aan.

Zaterdag 17 september:

Tentoonstelling ‘Deel je leven in foto’s’

Foto’s spreken zeer tot de verbeelding, of je nu jong bent of oud. Foto’s vatten een beeld, foto’s zijn vaak heel persoonlijk en laten iets van je leven zien; wie je bent of wat voor iemand van veel waarde is. We roepen u op één foto te delen met uw medebewoners in de Woldstreek. Een (oude of recente) foto die een bijzondere plek inneemt in uw leven, een foto die voor u veel waarde heeft.

Misschien heeft u niet direct een foto in gedachten, maar wel een bijzondere plek of object – misschien wel in de Woldstreek – die voor u een bijzondere betekenis heeft. U kunt van die plaats of het object een foto (laten) maken. Welke foto het ook wordt, de voorbereidingscommissie verwelkomt elke foto die voor u waardevol is.

We vragen u met de foto een korte toelichting mee te sturen, handgeschreven of digitaal, dat maakt niet uit. We verzamelen alle foto’s uit de Woldstreek en richten daarmee een tentoonstelling in. Voor de tentoonstelling gebruiken we geen originelen. Als u de foto aanlevert, dan wordt die in hoge resolutie gescand. U ontvangt de foto binnen enkele dagen weer terug. De gedigitaliseerde foto’s worden op groot formaat afgedrukt. Met de afgedrukte foto’s op fotopapier of canvas wordt de tentoonstelling ingericht. De tentoonstelling ‘Deel je leven in foto’s’ wordt zaterdag 17 september om 15:00 geopend in de Schildwolder kerk (De Woldkerken, hoofdweg 125).

Voor een voorbeeld van foto + tekst klik hier.