Pinksterdienst 4 juni 2017 “WIRWAR”

Als gezamenlijke kerken van Harkstede, Kolham, Slochteren en de Woldkerken vieren we Pinksteren dit jaar in Slochteren, mini-camping ’t Hofje, Hoofdweg 271, aanvang 10.00 uur. Het thema is ‘WIRWAR’. Misschien vliegen de gedachten daarbij alle kanten op, dat is ook de bedoeling. Wel moet er ergens ook weer samen opgetrokken worden en is het nodig enige verbinding aan te brengen. Verstaan, woorden spreken die gehoord worden en ook begrepen, waarmee je iets kunt duidelijk maken aan elkaar, dat is niet altijd eenvoudig. We willen daar over spreken en nadenken, mee aan het werk, met die wirwar van dingen die van belang zijn voor ons dagelijks leven en vooral voor het samenleven. De Geest van Jezus waart rond, wordt uitgestort, over mensen of in mensen om mogelijk te maken dat we tot verstaan kunnen komen. Een WIRWAR van gedachten.
U bent van harte welkom met ons mee te praten, denken en verbinden. De stoelen zijn deze keer geregeld en hoeft u dan ook niet mee te nemen. We hopen op goed weer dat het buiten kan, anders is er een alternatief. Brassband Elad uit Muntendam verzorgt de begeleiding. Voorgangers komen uit de verschillende kerkelijke gemeentes. We hopen op een WIRWAR aan mensen. Er is kinderoppas en kindernevendienst en na afloop drinken we samen koffie, thee, limonade.

Voorgangers in deze dienst zijn ds. Jan Hommes en Albert Weemstra.